..::FOLLOW ME::..

Saturday, February 6, 2010

Happy Besday....



Happy Birthday

Untuk bulan ni ramailah plak sukusakatku sambut besday..aku combine semua buh dlm post ni..kek2 utk depa semua ni sepesen je..aku masak kat alam maya..hehe,disebabkan kek ni ada abjad yg cute2 aku pn pilihlah kek ni..mmg cute sgt kalu dpt kek ni betul2 lah..

yang ni ku buatkan khas utk adikku yg besaq mcm giant..dah masuk umuq 40thn dah tu..hahahha dah tua,pasni ikut kak lah angka 4 tu smpi jd 50 plak..mudahan kita sama2 panjang umur ye dik...apapun kak doakan hg dimurahkan rezekilah..maju lg dalam bisnes tak kira lah apapn asalkan halal dan dpt membantu sesiapa saja yg memerlukan terutama bangsa kita sndiri juga..kan hg ni suka tolong org...org kuat TEKUN la katakan...bak kata slogan hg ''KAMI BUKAN ALONG TAPI KAMI MAU TOLONG"


Rahmad Arshad@PakChad
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



yang ni plak ku buatkan khas untuk adik kesayangan ku@Oja merangkap adik ipar kepada suamiku..biras kepadaku..haha tp yg ni aku tak pasti umur dia berapa..kalau aku tnya mesti dia bagitau muda dari umur dia betul2...takpalah oja janji menten je muka tu,awet muda..kalau boleh masa besday dia nak je aku pelok2 dia tp kami jauh nak buat mcmana kira rindu-rinduan je lah..sory lah dik tkdak hadiah la nak bagi tp takpa kalau hg mai penang kak belanja ,kita pi mkn kat padang kota...pastu kita jln2 round satu penang!!


Roza@oja
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


yang ni lagi special..makcik ku,satu-satunya adik arwah mak aku..sebenarnya dia suruh aku masak kek betul kat dia,disebabkan agak sibuk bulan ni..aku bgtau tak sempat..makcikku @Jarah menyambut besday yg ke 53thn...hahhaha mmg telebih tua tp perangai mcm budak2..apapun ku doakan dia sihat walafiat ,murah rezeki panjang umur...!!


macam nak lari je...ayo mat geset go....!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...